utorok 28. decembra 2010

[BURKO] Ako to vidím ja - Region LA aneb kurwa zas tu bude flame



Po včerajšku ktorý bol dosť hustý, som si dnes našiel čas aby som Vám napísal pár slov, čo sa to vlastne včera dialo...

Ako už viete niekto začal RW v regióne Lower Austria. Hneď po začatí RW mi prišla správa od Rakúskeho prezidenta s ponukou prenájmu 150g mesačne alebo región získa rakúsko späť. Moja odpoveď prišla hneď - nesúhlas s takou vysokou sumou nájmu,pre nás región nemá takú hodnotu... Hneď na to prišla ponuka možnosť vyjednávania. Vláda jednomyseľne rozhodla, že žiadne platenie za LA nebude keďže v minulosti sme si ho sami na vlastné náklady vydobyli (RW taliansku, následne dobytie od Rakúska) s neformálnou dohodou, že bude pod nami do konca Januára.

O pár hodín na to, kongres(respektíve člen) zareagoval navrhnutím zákona Natural Enemy Rakúsku. Rakúsko reagovalo podobne a prišla mi správa s rakúskej strany, kde sa už dozvedám o dákej dohode Srbska a Rakúska. A v tom začal kolotoč zahraničných diskusií. Postupne sa do toho zapojil maďarský prezident, následne aj srbský prezident. Nepriamo bolo naznačené, že Slovensko sa bude musieť dohodnúť inak hrozí konflikt záujmov.

Mali sme na výber dva scenáre:

Buď sa dohodneme na prenájme s Rakúskom, okolie sa upokojí a nebudeme musieť márniť goldy na obranu LA (ktorú by sme aj tak podľa môjho
názoru prehrali) + nebude nám hroziť konflikt medzi Slovensko a Rakúskom, kde Rakúsko malo prisľúbenú pomoc Srbska

Alebo

Ukončia sa jednania, budeme vyčkávať na ukončenie RW, v prípade prehry nás útok na Rakúsko kde sa dostaneme do boja so srbskými tankami, bez pomoci maďarských jednotiek a neviem ako by to bolo dopadlo. Mali by sme dni a dni neustáleho bojovania o jeden stupidný región LA
a to ani nerátam koľko zlata by pretieklo


Preto, som JA trval na možnosti dohodnúť sa na dočasnom nájme (respektíve na 2 týždnne) za sumu 20g. Samozrejme moje slovo nerozhodovalo, všetci členovia dostali možnosť sa vyjadriť. Niektorý sa stotožňovali s mojím postojom, pár váhalo a niektorý radšej ostali ticho (báli sa
asi zodpovednosti)

Mrzí ma, že náš Minister Zahraničných vecí (Gabber) nebol online. Nakoľko prišiel až tesne pred jednou hodinou v noci. Chápem jeho postoj, mal k tomu čo povedať - respektíve trvať na svojom postoje nedohodnúť... možno by sa rozhodlo inak, možno nie... ale už sa stalo vrátiť späť to nemôžme

Tiež ďakujem Lawyeemu ktorý si našiel čas na jednania...

Ako to teraz vyzerá?
Momentálne je zaplatený prenájom na 2 týždne (20g bolo už uhradených) v rámci dohody bolo aj odmietnutie zákona o Natural Enemy.
Vzhľadom na to, že KONGRES vyjadril nesúhlas s týmto rozhodnutí netuším ako to dopadne. Ťažko povedať ako zareaguje Rakúska-Srbská strana keď NE prejde hlasovaním.

Ja stále budem proti útoku na Rakúsko, keďže pre mňa je prioritnejšie vyriešiť otázku možnej federácie s Čechmi (o tom Vás budem v blízkej dobe informovať) ako vyvolať konflikt, ktorý môže dopadnúť akokoľvek.

P.S.: Ak bude kongres trvať aby sme napadli Rakúsko, tak už by ste mali podať návrh na impeachment (síce aj tak o pár dní mi končí obdobie)




S pozdravom

Burko Burian

Ďalšia disusia


smrtan
29
smrtanDay 1,134, 02:26

Pardon, ale...

"Postupne sa do toho zapojil maďarský prezident, následne aj srbský prezident."

Este vcera som cital citaciu zo Srbskeho prezidenta "RW in LA isn't a state thing". Takze kto klame? Srbsky prezident? Rakusania? Madari?

"Nepriamo bolo naznačené, že Slovensko sa bude musieť dohodnúť inak hrozí konflikt záujmov."

Dohodnut = pocuvat diktat. Takto sa nas Madarsko vazi ako "spojencov"? Na to bola ta cela snaha aby sme boli rovnocenna krajina a nie, kua, ponizovany puppet!

"...+ nebude nám hroziť konflikt medzi Slovensko a Rakúskom, kde Rakúsko malo prisľúbenú pomoc Srbska"

Nech idu do riti. Pseudo-Rakusania a aj Srbove.

"...nás útok na Rakúsko kde sa dostaneme do boja so srbskými tankami, bez pomoci maďarských jednotiek"

Burko, nazyvaj veci ako su: ZDRADA.

Pokial sa nevyriesi tato tema s Madarskom - odmietam ja a Perun za nich bojovat.

Lawyee
25
LawyeeDay 1,134, 02:29

Stojim za prezidentom Burkom a jeho rozhodnutim.

Prisiel som mu z dvojkliku pomoct pri rokovaniach, kedze v tom bol sam - a ked hovorim sam, myslim aj bez pomoci madarskych spojencov, ktori sa v tomto pripade postavili na rakusku stranu...

Jedine, co sme mohli vybojovat, bolo znizenie tej sumy na smiesnych 20 g, ktore mnohi z Vas pretankuju v najblizsich bitkach.

Som rovnako proti vojne s Rakuskom a ak ideme robit ramena a bit silni, tak v tomto momente to robime na vlastnu past a s prazdnymi rukami - na to vsetkych upozornujem.

the Dentist
20
the DentistDay 1,134, 02:31

vyhladit rakusko, potom srbsko, taliansko a nakoniec aj madarov

the Dentist
20
the DentistDay 1,134, 02:32

skoda ze to neukazuje smajl

conta.srdr
24
conta.srdrDay 1,134, 02:34

takze takto:

ja nemam uceleny postoj... ale madari nas podrazili- to je jasne...

jedina skoda je ze kopa ludi dalo do toho gold a zbytocne... kedze nakoniec sme sa dohodli... ale to nie je vina nikoho...

20 g je asi menej ako keby sme museli prebijat srbov bez helpu madarov... aj ked to ma ine zle stranky...

celkovo hodnotim toto celkom pozitivne vzhladom na okolnosti

mna skor zaujima kongres kto a preco ako hlasoval... stale mam pocit ze ludia hlasuju slepo za to coho je viacej a to je keketina

Hochelus
24
HochelusDay 1,134, 02:35

ja som za smrtanem,
ufam mu : /

smrtan
29
smrtanDay 1,134, 02:38

Vsetci ktori aspon uvazuju hlasovat za impeachmentom, nech si laskavo kuknu na vysledok volieb a odpovedia KTO bol druhy vo volbach. Aha, ano vidite to! Tak sup sup a volit NIE!

Burko Burian
25
Burko BurianDay 1,134, 02:39

Smrtan úprimne končí sa maďarská MPP... bude na kongrese ako sa rozhodne, či bude naďalej Maďarsko náš spojenec alebo nie. Sám si povedal/napísal že kongres musí žiť zapájať sa tak teraz to bude vo vašich rukách ako zareagujete na Maďarsko.

+ešte dodatok ku článku Gabber rezignoval, Lawyee ho zastúpi na tých pár dní čo budem ešte prez. teda ak nerezignuje aj lawyee...

To je už na hádanie, či by nám maďari pomohli alebo nie(či zrada alebo nie). Ale ich zaujatosť aby sme sa dohodli na nájme hovorí za všetko.

Ešte podotknem, že takto to celé vnímam ja... každý člen vlády môže mať iný postoj.

VSETKOvKLUDE
25
VSETKOvKLUDEDay 1,134, 02:40

suhlasim uplne so smrtanom...burko nemal pravo jednat a vyplatit gold (sice nie vela, ale to akoby suhlasil s prenajmom) bez akejkolvek dohody s vedenim krajiny...mal zavolat skusenych hracov a dat s nimi dokopy nejaky koncept...

impeachment, ktory som navrhol je vyjadrenim nesuhlasu s postojom pana prezidenta...prepac Burko, v tomto musim byt zasadovy, nie je to nic osobne...koniec koncov moj hlas nic neznamena, vyjadri sa zvysok kongresu

to co na nas uplietli Srbi s Madarmi nema obdoby, takto tu uz dlho nikto nikoho neoklamal...nejde o LA, ide o princip...

smrtan
29
smrtanDay 1,134, 02:41

Conta 20 gold neni problem. Takto mozem prenajmovat region pre Slovensko aj ja a pravidelne to sponzorovat. Ide o princip. A o zdradu. Raz zlomenu doveru je tazko rekonstruovat...

Lawyee
25
LawyeeDay 1,134, 02:44

Chlapci, len si uvedomte, ze teraz drbete do vlady za to, ze nas ojebali spojenci

conta.srdr
24
conta.srdrDay 1,134, 02:44

zase sme raz len mala krajina... ked nas treba supa-dupa, ked nam ich treba su ine zaujmy... ;[

Burko Burian
25
Burko BurianDay 1,134, 02:44

VSETKOvKLUDE v pohode, ja som sa rozhodol ako rozhodol... a že sa to malo jednať so starými hráčmi? hmm tak potom načo je vláda a prezident?
To že s tým nesúhlasite ja v pohode berem, rešpektujem (: a keď starý hráči majú pocit, že sú mimo diania tak nech kandidujú na prezidenta poskladajú vládu a nech robia po svojom

BTW ak vám impeach nevíde dont worry, o pár dní sú voľby

Lawyee
25
LawyeeDay 1,134, 02:44

a bohuzial, musim povedat, ze ak sa gabber, nevrati do funkcie, ja koncim - de facto som uz niekolko dni neaktivny a nehodlam sa momentalne vratit - najma po tychto reciach, co sa tu pri pive vedu

4fakir
25
4fakirDay 1,134, 02:46

Well maybe we will look a little far. For what eSerbia wants have LA? They have fruits in core regions. It's not so good to have them on our border. Kind of bigger plan?

martin 123456789
21
martin 123456789Day 1,134, 02:49

Podľa mňa je to podraz na entú, nie som síce borec ale neraz som si udrel za Hunov a oni teraz takto. Myslím si, že teraz by sme sa mali na Hu vykašlať a upevniť spojenectvo s Poliakmi a Rakúšanov vymazať po vzájomnej dohode plus spojiť sa z Českom. Tak ako tu niekde odznelo, že Vyšegrádska 4 tak po tomto nehrozí. Lower Austriu teraz nevrátiť ani náhodou. Som tu síce stále nováčik ale toto je môj názor.

VSETKOvKLUDE
25
VSETKOvKLUDEDay 1,134, 02:51

@Burko: nejde o to, ze niesu vo vlade, ale o to, ze ich nikto nekontaktoval (napr. smrtana) v tak vaznej situacii, ked bol MoFA offline...wtf??? nepride ti to ako prejav amaterizmu???

a samozrejme impeachment nevyjde, pretoze ako smrtan povedal, bolo by to este horsie...len, aby si vedel aj oficialne, ze su tu ludia, ktori s tebou nesuhlasia...btw, opustam HLAS, lebo odkedy tam nieje Lawyee, strana stratila koncept a hlavu aj patu...

Burko Burian
25
Burko BurianDay 1,134, 02:56

VSETKOvKLUDE strana HLAS nema s tym nic spolocne... Po prve nie som jej PP a uz nerobim ziadne aktivity so stranou.

To ze so mnou ludia nesuhlasia viem, respektujem.

A aby ste to pochopili LA nam 2 tyzdne ostane... Potom co sa stane je na buducej vlade a kedze podla mna je teraz PRIORITA pomoc CESKU vytvorenim federacie... nikto nezohladnil fakt ze toto rozhodnutie prislo preto aby sme mohli dotiahnut federaciu do konca. Potom si mozme robit ramena humbug bit sa s kym chceme.

Nastastie v tej buducej vlade nebudem

VSETKOvKLUDE
25
VSETKOvKLUDEDay 1,134, 03:02

ved prave, ze s tym nema nic spolocne a ze nerobis ziadne aktivity so stranou...nemyslis, ze by prezident mal byt lojalny strane, z ktorej vysiel?

a co sa tyka federacie...este stale si nepochopil, ze ziadna nebude??? Cesi sa nedohodnu nikdy a zozerie ich prvy co pride...naco by nam boli 3 regiony s neustalymi RW???

Burko Burian
25
Burko BurianDay 1,134, 03:10

VSETKOvKLUDE ja len chcem aby si stranu nesudil podla toho ake mam ja postoje, to je vse (:

a co sa tyka federacie ja tam vidim moznost spolocneho fungovania.

Ghostbiker
26
GhostbikerDay 1,134, 03:20


Congratulations! You have the highest total war influence in the last battle and you are now know as a Battle Hero.

Congratulations! You have the highest total war influence in the last battle and you are now know as a Battle Hero.

No aj nabudúce dôjdem brániť Lower Austria, takže nebojte nič :D

PrinceOfAustria
24
PrinceOfAustriaDay 1,134, 03:24

Ide o princip - lol its our region you just TOOK. slovenia is paying rent, they won 2 RWs for us, why shouldnt u pay? Meh, austria is gonna border Poland

gabberattack
26
gabberattackDay 1,134, 04:01

Mam logy madarskeho prezidenta z rana, kde mi pise po konzultacii so srbskym prezidentom, ze RW v Lower Austria nie je statna srbska akcia a je to pravdepodobne akcia nejakej sukromnej bojovej skupiny a nemali by sme mat problem region udrzat. S touto informaciou som rano odisiel do prace. Takze niekto nas pekne osral.

smrtan
29
smrtanDay 1,134, 04:02

Gabber ak mas tie logy - daj.
Je to dokaz ze Srbi klamu, a k tomu klamstvu chcem jasne madarske vyjadrenie.

Towanda.org
Or
Towanda.orgDay 1,134, 05:43

Co dodat Prezident zavola svojho kamarata lawyeeho skor nez by pockal na svojho MoFA. Prezident sa rozhodne docela rychlo a kasle na princip demokracie a je si vedomy, ze kongres nesuhlasi. Prezident zaplati (z vasich dani a medaili za kongres) a problem sa len oddiali, nevyriesi. Prezident je tiez len clovek.

Prezident vsak ma posledne slovo v takychto zalezitostiach a nikto kto ho volil nemoze protestovat. Nikto sa nemoze spoliehat na rady starsich, lebo ako vidime, ti maju svojske postoje - smrtancheater (a jeho perun) nebudu bojovat za madarov, gabbercheater rezignuje a jebe na nich, lawyee umiera castejsie nez kupuje zradlo, burko sa chysta odist z vlady, ghosty uz odisiel do exilu... tymto stylom bez BB mozete slovensko zabalit cca vo februari - osud krajin pod CR 20.

Az po odchode a aktivnom zivote inde (new citizen) som pochopil, ze toto Slovensko je presne take ubohe ako v RL, je nas malo, nikomu sa nich nechce, chyba koncepcia, chyba motivacia. Fakt je mi luto ale je to tak, proste aj teraz sami vidite, ze je to na kokot. Sme v situacii ako pred rokom - PL su friends, HU are enemies, narodna armada NIKDE, akurat polsko-slovensky perun, statny majetok sa rozkrada a ludi mame asi tak rovnako ak nie menej.

Vizia? Ciel? Sorry ale uznajte, ze toto nema buducnost...

Ghostbiker
26
GhostbikerDay 1,134, 06:17

Towanda sa opäť preberá, aby priložil polienko do ohňa :D

Inak tentoraz som ten oheň nevznietil ani ja ani Towanda ;)

Burko Burian
25
Burko BurianDay 1,134, 06:38

no comment towa...
ale v jednom ta opravim, statne peniaze sa nerozkradaju vsetko je v NBSke.

Falkuli
21
FalkuliDay 1,134, 08:06

Hrm PoLityka .,.,,..

kuba007
26
kuba007Day 1,134, 09:36

chlapi nechci vám do toho kecat, ale LA už v zásadě nepotřebujete - ovoce je také v Severních Čechách, takže pokud by vznikla federace ovoce bude - jediný problém jsou snad lidi kteří tam bydlí a pracují pro slovenské firmy.
Problém jak ho vidím já je jen postoj spojence Maďarska, který se na Vás podle všeho vysral(za dobrotu na žebrotu).

Jinak rád zase příště pomůžu - snad mi ghostbiker pustí i BH medal xD

Byl jsem vyslán českou vládou na pomoc, aby si někteří snad nemysleli že čehúni na vas serou

gabberattack
26
gabberattackDay 1,134, 09:43

Vdaka Kuba. K Towacheaterovi, ktoremu vadia slovenske multi, ale na tie zahranicne serie, sa vyjadrovat nebudem. Moja rezignacia je prave reakciou na tento Fail zahranicnej politiky. Ako MoFA nemozem ostat, respektujem Burkovu autoritu na uzavretie dohody, no nesuhlasim s nou, takze preto ta rezignacia. Jedno poucenie pre buducnost: nikdy neuzatvarajme dohody narychlo, prehliadneme detaily. Co sa tyka vojny s Rakuskom, neobavam sa jej, aspon uvidime, na co realne mame. A vzdy sa da podat Peace proposal, ked sa situacia vyjasni.

Lawyee
25
LawyeeDay 1,134, 12:19

Och nie, Towanda sa ozval!
On neskoncil, nedodrzal svoje slovo, neserie na tuto hru!
Comu sa uz da v tejto spolocnosti verit, ked nie Towandovmu slovu?

Wolfstein SK
20
Wolfstein SKDay 1,134, 13:41

Yo, Towanda je čosi ako syfilis...zbavíš sa ho až po rokoch a ešte zostanú aj následky..

Rudzjo
24
RudzjoDay 1,134, 20:31

Burke môj prezident na dobré a zlé

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára