utorok 28. apríla 2009

We won, but Slovakia is in a danger//Vyhrali jsme, ale Slovensko je v nebezpeci

Vážení občané
Mám dvě zprávy. Ta první je dobrá. Většina takeoveřů opustila nás kongres a nyní doufám jsme svobodní. Naše apely na britský lid byli úspěšné. Doufám, že už navždy budeme svobodní. A také rychle doufám, že admini zavedou do hry občanství, protože to by znamenalo konec všech takeoverů.

Musím také pogratulovat mému příteli, kongresmanovi a ministrovi spravedlnosti Franzu Kafkovi. Udělal kus skvělé práce. V těžkých časech takeoveru začal úspěšnou kampaň proti takeoverům. Informoval Brity a lidi z ostatních zemí Atlantisu o krocích britské vlády. Myslím, že vy se hodil na post druhého viceprezidenta (pokud tedy bude souhlasit), protože již mnohokrát prokázal své kvality.

Musím též pogratulovat britskému lidu. Jejich podpora naší nezávislosti byla vážně silná a prokázala, že jeden psychopat nedokáže zničit velmi dobré vztahy mezi lidmi z obou zemí.

Ale mám také jednu špatnou zprávu. Slovensko bylo napadnuto Ukrajinou pod maďarskou kontrolou. Maďarsko se opět ukázalo jako největší nepřítel malých národů. Lidé na Ukrajině podporují Slováky, ale Maďarsko se prostě snaží zničit všechny malé národy. Nyní, začnu rozhovory se slovenskou vládu a budu vás informovat o našich krocích. Mám ale strach, že po Slovensku bude další na řadě Česká Republika. Musíme být silní, hledat nové spojence a bojovat za naší nezávislost.

radim, český prezident

Manthessova rezignácia

Drahí spoluobčania,

dnes došlo k prvému veľmi závažnému stretu názorov v Slovenskej koalícii. Som dosť zmetený tým, že Manthess rezignoval. Chcem, aby sme si ako Slováci uviedli veci na správnu mieru a aby sme si mohli otvorene povedať svoje názory a ďalšie smerovanie Slovenskej republiky.

Hlavný konflikt medzi mnou a Manthessom spočíva v tom, ako mala slovenská vláda zareagovať na maďarský príkaz odovzdať východné Slovensko Ukrajine.

Maďari oslobodili nedávno východné Slovensko. Následne na to prebehol maďarský TO Slovenska a Ukrajiny. Následne Slovensko podpísalo MPP s Maďarskom a Ukrajina nám potom vyhlásila vojnu. Úloha Manthessa mala byť jednoduchá - vzdať sa východného Slovenska. Maďari mali následne plán, ktorý by zrealizovali, ktorý by však nezahŕňal akýkoľvek útok na ostatné slovenské regióny.

Môj osobný názor spočíval v tom, že ak už tu musia Maďari byť, tak si urobme vhodné podmienky. Keďže Maďari nemali dôvod a ani veľa možností poškodiť nás, nebolo to také zlé. Dokonca som s Maďarmi vyjednával o tom, že by sme mohli mať slovenského prezidenta. Rokovania sa viedli v dobrej atmosfére a cieľ nebol až taký ťažko dosiahnuteľný. Ďalej nám Maďari chceli nainštalovať Q4 alebo Q5 nemocnicu. Radšej som sa ani nepýtal, že aký budú mať z toho osoh Maďari, keďže naša vojenská sila je zanedbateľná.

Manthessov postoj spočíval v tom, že sa Maďarom podrobovať nesmieme a využil túto príležitosť na dokázanie svojho odporu. I keď názor na TO na Slovensku máme všetci, z pragmatického hľadiska sa podľa mňa jednalo o nie veľmi dobre pripravený politický krok. Na druhej strane, vychádzajúc z predpokladu, že Atlantis nám pomôže, bolo by to oveľa vhodnejšie.

Po vás, Slovákoch, chcem, aby ste nás tak troška rozsúdili, aby ste prispeli do diskusie s ďalšími návrhmi o budúcom smerovaní Slovenska. Za svoje názory som pripravený niesť politickú zodpovednosť a pokiaľ so mnou nesúhlasíte, tak to sem pridajte a ja vyvodím osobné dôsledky.





ShareThis Report article

radim
21
radimDay 525, 09:14

Jsem sice Čech, takže by mi správně mělo být úplný prd, ale musím k tomu říct svůj osobní názor. Já bych souhlasil s Manthnessem. Maďarsko by své případné požadavky akorád tak stupňovalo a před světem by jste vypadali za úplný šašky. Je to jenom hra a nemá cenu bezhlavě ustopovat každému maďarónovi jenom proto, aby formálně existovalo Slovensko, které by bylo asi tak nezávislé, jako reálné Československo mezi lety 1948-1989. Být vámi, tak skusím zabojovat, domluvit se s Atlantisem ohledně případné pomoci (myslím, že by do toho mohli jít) a pokusit se ubránit Slovensko, jako svobobnou a suverénní zemi. Podle mně, nemáte co ztratit.

Ohio
25
OhioDay 525, 09:17

Ja si naozaj vážim každého názoru, a Radim, tvojho obzvlášť. Na druhej strane, nemôžu nás žiadať o nič úžasné, pretože my nič úžasné nemáme. Podľa mňa ani sami nevedeli ako nás využiť.

radim
21
radimDay 525, 09:36

Jj, máš pravdu, že ekonomicky je jim Slovensko úplně na prd...jenomže nezapomeň na fakt, že Maďaři chtěj urvat co nejvíc půdy, co je možný. Taky nezapomeň, což jako Slovák víš určitě celkem dobře, že Maďarsko se nikdy nějak moc nesmířilo s tím, že Slovensko se nestalo součástí Velkého Uherska a takhle si alespoň virtuálně mohou realizovat své nacionalistické ambice. Prostě Maďaři chtěj každej region, ikdyby to bylo pro ně stokrát nevýhodný.

Navíc si nemyslím, že je nějaká radost žít ve loutkovém státě, který je ovládán Maďary, a vy si můžete leda tak akorát každý den odpracovat, zatrénovat, najíst se, příjmout nové zaměstnance a 1-2 šťastlivci si mohou zahlasovat v kongresu, kde však bude mít jejich hlas jen naprosto minimální váhu. Navíc si troufám vsadit, že do měsíce i tahle vaše formální samostatnost zanikne a Maďarsko vás začlení do své uherské říše. Akorád s tím rozdílem, že budete pro naprostou většinu stát, který se Maďarům dobrovolně vzdal a nikdo nebude mít zájem vám pomoct.

I think there is no point in blaming each other or just trying to create conflict from nothing.
The current situation is quite simple. The Hungarian president asked the Slovak president to help us with our military goals a bit. He asked it kindly. He wanted to swap Eastern-Slovakia between Hungary and Ukraine to support our military goals. We had intentions to keep Slovakia's sovereignty and handle things in peace. We had intentions to give back ALL Slovakian territories and help the country to gain more economical strength.
What happened: The Slovak president seemed to accept the little favor we asked, but at the end, he did not do it. He lied and tried to look like a victim, a great martyr who is impeached by Hungarians. But who is going to believe this? No one.
I understand you dont like RL Hungarians, but this is just a game. Try to focus on the game's beauty dont ruin eSlovakia just because of some RL clash of views.

Hoping care under the Atlantis wings is not an option for eSlovakia, just check Romania how they care. When they need something they care, but anyway... (OK, this is not true for other Atlantis countries, but Romania is the dominant)

Blaming Hungary for TO? Not an option either. Dont expect a 200 times bigger (population) country not getting influence in Slovakia when they are neighbors and possible threat of blocking.

All in all, showing your fist now is not a heroic act, it is cowardness and a foolish thing.

radim
21
radimDay 525, 11:53

Jo a ještě jedna věc. Mluvil jsem s Polským prezidentem, říkal, že je mu celkem líto, že jste odmítli jeho pomoc. A že podle něj, chtěj Maďaři Východní Slovensko právě kvůli tomu, aby mohli zaútočit na Polsko. Tohle vidím jako další důvod, proč by jste se měli maďarům zkusit postavit.

Repok
21
RepokDay 525, 12:08

Musím súhlasiť s Manthessom a radimom. Nechcem však aby Ohio vyvodzoval nejaké dôsledky, myslím, že by to bolo zbytočné a bola by škoda prísť o skúseného človeka akým je on.

Ale k veci. Myslím, že bolo správne ako sa zachoval Manthess a nevidím nejaký dôvod (nech už bol akýkoľvek) prepustiť hociktorý región a začať s poskakovaním tak ako budú Maďari pískať. Osobne si myslím, že Maďari nás v budúcnosti "dostanú" či už by sme im región dobrovoľne vydali alebo nie. A tie ich "rozprávky", ktoré tlačia do medií a komentov ako oni veľmi chcú pomôcť Slovensku sú už neuveriteľne smiešne.

Radšej budem žiť v "Uhorsku" a budem sa snažiť aspon trocha bojovať za nezávislosť či už silou alebo slovom (tým pádom budem mať aspoň malý pocit zadosťučinenia)ako sa dobrovolne poddám a budem musieť niekde ticho v úzadí žiť a spĺňať všetko co majú na srdci.

Viem, je to len hra ale aj v nej by sme si mali jasne určiť hranice odkiaľ-pokiaľ.

Na záver ešte jeden postreh. Myslím, že na našou najväčšou slabinou je momentálne naša neutralita, ktorú tu tak pestujeme. A v budúcnosti našeho (dúfam) nezávislého slovenska by sme sa mali touto otázkou zaoberať čo najviac. Niesme totiž krajinou, ktorú by ochránila neutralita v situáciach akou je táto...

Reno 22
24
Reno 22Day 525, 12:10

Madari vzdy si narokovali na Slovensko a skor ci neskor by nas uplne ovladli,preto ustupovat je zbytocne.Trocha mi pride divne ked madarska hrozba je tu uz dlho ze hlavni nasi predstavitelia nenasli spojencov alebo ason prislub pomoci silnejsich:P Nechcem nikoho kritizovat ale pride mi to tak...keby som mal na erepublik vyse casu mohol som sa aj ja zapojit do sirsieho diania. Jedine vychodisko vidim v zvysovani poctu Sk obyvatelov ale ako to uz je ina kapitola.

Manthess
24
ManthessDay 525, 12:18

no prislub bol len akosi nebol splneny, ked staty dokopy s 20000 obyvatelmi poslu 40 ludi aby nam pomohli.....

radim
21
radimDay 525, 12:19

Repok: Souhlas. Akorád myslím, že Manthessova rezignace byla v současnosti špatná věc. Takhle se akorád dostane do křesla nějaký takeover a zničí Slovensko dřív, než by jste si dokázali sehnat nějakou pomoc. Chápu, že na to nemá nervy, ale osobně jsem toho názoru, že to měl nák doklepat těch pár dní do voleb. Ale to je hlavně vaše věc.

S tou neutralitou se nedá nic jinýho, než souhlasit. Konečně si i velká část Čechů začíná uvědomovat, že mezi tolika velmocemi nelze být neutrální. Dokonce jsme už uvažovali i o vstupu do Atlantisu, bohužel jsme si ale spočítali, že by nás to zrujnovalo.

BTW: Doporučuji informovat svět o tom co se tady děje. Získat si mezinárodní podporu se mi už při mnoha takeoverech celkem osvědčilo.

Jozef Danko
25
Jozef DankoDay 525, 13:53

Myslím si, že rezignácia je úplne zbytočná, keďže Manthess nemohol nijak ovplyvniť to, čo sa tu deje.

Čo sa týka ďalšieho vývoja, nemusí to byť až také čierne, Východné Slovensko sa nám možno aj podarí získať (Poliakom by na tom mohlo záležať) a možno by sa na Slovensko mohlo presťahovať aj pár Ukrajincov, keďže majú teraz podobný, no ešte horší osud, ako my. Stačilo by ich možno pozvať.

No a neutralita? Isteže, v Atlantise by nás mohli spojenci chrániť, avšak momentálne sa Rumuni venujú najmä Indonézii a tak nieje veľmi dôvod na to, aby s nami strácali čas... Otázne je taktiež to, ako by sme to mohli ekonomicky uniesť.

Repok
21
RepokDay 525, 00:37

Hľadať vinníka prečo to dopadlo tak ako to dopadlo a kto urobil chybu je úplne zbytočné a nelogické pretože po posledných voľbách by to skončilo vždy tak isto nech by už naše rozhodnutia boli akékoľvek...

To ako sa zachováme teraz je veľmi dôležité, buď sa tomu postavíme alebo zdupkáme... a od toho sa bude odvíjať budúcnosť krajiny...

Otázka neutrality je vážna a zložitá a preto ako spomenul Jozef Danko nejaké "nevýhody" je to na dlhodobejšie diskutovanie, určite sa nedá správne rozhodnúť za 1-2 dni...

Gabriel29
23
Gabriel29Day 526, 11:56

Súhlasím s tým, že ústupkami voči Maďarom, nezískame nič.

Matt Hazard
20
Matt HazardDay 526, 12:03

Presne tak žiadne ústupky Maďarom. Ja osobne budem bojovať do posledného dychu proti nim v akejkoľvek rovine. Manthessova rezignácia bola ako povedal Jozef Danko zbytočná stále máme čas skontaktovť sa s našimi spojencami alebo vytvoriť nové spojenectvá.

streda 22. apríla 2009

MPP USA and Czech rep.

Hello, as some of you may have noticed, the President of the USA has proposed an MPP with with Czech Republic. Be aware that Czech Republic will pay USA for the whole MPP, so it won't cost an American taxpayer anything.
We are doing this mainly for these 2 reasons:
1. Our nation will be much more secure with your help, and I don't mean only your help in a case of war, but we'll gain a serious diplomatic leverage. We are a small nation surrounded by giants, and with this MPP we can feel safe again.
2. We can build up our strength. Our citizens don't have high ranks, we need to be stronger if we want to survive. Czech Republic doesn't have enough cash to pay for a training war, this is much more cheaper for us.
What can we offer?
1. Our gratitude and friendship.
2. We'll help you in a case of war. I know, we are a small nation and we can't make any serious difference, but any help counts, doesn't it?

We want have very friendly relations with your beautiful country, at erepublik and real life is USA symbol of democracy and "western world". At erepublik life, USA helped us, when Hungary attacked us, before few months and this help saved our indipendence.

God bless America!!!
radim, Czech president